Add Your Heading Text Here

El passat 29 de setembre, a les 19.00 hores, va tenir lloc a Son Pax la inauguració de l’exposició de pintura “María Vic, Paisatges i Treball de Camp”.

23 obres de l’artista felanitxera María Vic van ser presentades amb un quadre brillant i optimista on la pintora ha utilitzat diverses tècniques, com els seus reconeguts monotips, aquarel·les i olis, com a instruments per transmetre una Mallorca interior i profunda, allunyada del turisme i de la enrenou de la ciutat, i on conviuen serenitat i alegria gràcies al mestratge de l’artista.

L’exposició va ser organitzada per la Fundació Illes Balears amb la col·laboració de la Fundació Barceló, que va cedir part del seu fons artístic per a l’ocasió.

A l’acte d’inauguració, unes 80 persones van poder gaudir de l’exposició i de l’amabilitat del pintor que ens va acompanyar en tot moment. Un còctel amb sabor mallorquí va tancar l’acte.