Add Your Heading Text Here

Calendari 2015 “Menorca Talaiótica Candidat a Patrimoni Mundial de la UNESCO”

El Consell Insular de Menorca en el marc de la promoció de la candidatura de Menorca Talaiótica a Patrimoni Mundial de la UNESCO ha publicat el calendari per a l’any 2015.

Entre els 1.500 jaciments arqueològics trobats a l’illa, s’han seleccionat per a la nominació els 32 que millor resumeixen la prehistòria menorquina.

La Fundació Illes Balears, com a titular del poble talaiòtic de Torralba d’en Salord (Alaior, Menorca), va acceptar adherir-se a la llista definitiva de jaciments que formen part d’aquesta candidatura.

La cultura talaiòtica de Menorca és única al món. Els monuments que la integren tenen un valor excepcional per la seva autenticitat, per la seva tècnica constructiva, pel seu bon estat de conservació, per la seva monumentalitat i per l’abundància en què es troben, fets pels quals Menorca Talaiótica ha entrat a formar part. Llista indicativa de la UNESCO per ser considerat Patrimoni de la Humanitat.