• Carretera de Sóller, km 4,nº11
  • fib@fundacioillesbalears.org
In Noticies

EL MUSEU D’ARTS DECORATIVES DE MALLORCA A SON PAX

El Museu d’Arts Decoratives de Mallorca acaba d’obrir les seves portes. El museu, pertanyent a la Fundació Tocino Pons, situat a Son Pax (propietat de la Fundació Illes Balears) ofereix l’exposició de milers de meravellosos objectes, que ens expliquen vivències dels nostres avantpassats mallorquins i que s’acoblen a la perfecció a la història de la nostra “possessió mallorquina”.
La inauguració, celebrada el divendres 12 de maig, va ser presidida pel President de la Fundació Tocino Pons, Sr. Diego Tocino, i per l’Excm. Batle de Palma, Sr. José Hila, i va comptar amb l’assistència de la Sra. Francisca Barceló, Presidenta de la Fundació Illes Balears i de diversos Patrons a més de nombrosos amics i col·laboradors.
L’aperitiu, amenitzat per l’Agrupació de ball de bot de Consell, va tancar un acte tan exitós com a entranyable i de gust exquisit.

Recomanem altament la visita a aquestes instal·lacions museístiques!