Add Your Heading Text Here

La Fundació Illes Balears va celebrar a Son Pax, divendres 12 de juny, l’acte de lliurament dels premis del seu II Concurs de Fotografia.

El primer premi, dotat amb un import de 1.000 euros per gentilesa de La Caixa, ha estat per a Dª Carmen Alarcón Bigas per la seva fotografia al·lusiva a l’entrada de l’antiga fortalesa militar d’Es Fortí a Cala d’Or.

Els guanyadors dels dos accèssits van rebre de Foto Ruano Pro un val de compra per un import de 50 euros, un taller d’iniciació a la fotografia i una tauleta digitalitzadora.

L’acte de lliurament de premis, que ha coincidit amb la inauguració de l’exposició, ha estat presidit per la presidenta de la Fundació, Sra. Francisca Barcelona. L’acte ha comptat amb la presència d’un centenar de persones, que han tingut l’oportunitat de visitar la propietat de Son Pax i degustar la cuina mallorquina, a l’aire lliure.