II Festival Internacional de Música Vila de Santanyí (estiu 2014)

En el marc del II Festival Internacional de Música Vila de Santanyí s’han celebrat tres concerts al Fortí de Cala d’Or, propietat de la Fundació Illes Balears:

9 d’agost Nit de tangos:

Lisandro Adrover (bandoneó)

Carlos Sanguino (violí)

Xisco Aguiló (contrabaix)

23 d’agost Concert de música clàssica:

Carlos Casanova (clarinet)

Marcel·lí Minaya (clarinet)

Quartet de corda Solistes València

30 d’agost  “Passió Flamenca”  :

Benjamin Santiago Gómez, “Benjamín Habichuela”

Sebastià Román

Carmen Torres

Silvia Fernández, “l’espurna”

Benji Habichuela

Tots els músics i artistes que participen en aquest festival són de reconegut prestigi nacional i internacional.

La Fundació Illes Balears, amb la voluntat de participar en la vida cultural i artística, va posar a disposició dels organitzadors les instal·lacions del Fortí de Cala d’Or, monument històric i representatiu de la zona. Lloc ideal per a aquest tipus d’activitat.

Davant la massiva assistència de públic a les actuacions celebrades al Fortí, els organitzadors han demanat a la Fundació les instal·lacions per a futurs concerts durant l’estiu del 2015.