ACTE SOCIOCULTURAL ESPACIAL A SON PAX

El proper 30 de juny, a les 19.30 h, a Son Pax, seu de la Fundació Illes Balears, l’associació de paràlisi cerebral, Aspace, inaugura l’exposició de pintura CREARTE i presenta el curtmetratge “Encara queda el mírre”, dos projectes culturals de la nois i noies del centre de dia És Siurell, d’Aspace.

CREARTE està format per les pintures d’onze nens i nenes amb paràlisi cerebral que han participat durant tot l’any al Taller d’Art del centre de dia Aspace. Amb l’ajuda dels seus monitors i cadascun segons les seves capacitats, fan servir diferents tècniques de pintura per aconseguir resultats molt artístics i creatius.

El primer curtmetratge d’Aspace, titulat “Encara queda el merrier” és un treball del Taller Audiovisual del centre de dia, dirigit pels seus monitors.

L’exposició es podrà visitar fins al 10 de juliol de 09.00 a 14.00 h.

IMG_20160628_104428-768x1024.jpg.pagespeed.ce.EmYxqlMaga