CICLE DE CONFERÈNCIES SOBRE LA MENORCA TALAIÒTICA A BARCELONA

L’Associació d’Amics de la UNESCO de Barcelona col·laborarà amb el Consell Insular per donar a conèixer la candidatura de Menorca Talaiótica a Patrimoni de la Humanitat. Recordem que Torralba d’en Salord, propietat de la Fundació Illes Balears, forma part d’aquesta candidatura. El conseller de Cultura i Educació de l’illa, Miguel Ángel María, i la presidenta d’Amics de la UNESCO a Barcelona, ​​​​Rosa Bruguera, han organitzat un cicle de conferències dedicat a la cultura de Menorca.

El programa serà el següent:

30 de gener “La candidatura de Menorca Talayótica a Patrimoni de la Humanitat”, a càrrec del conseller de Cultura i Educació de l’illa, Miquel Àngel Maria.
6 de febrer “El patrimoni talaiòtic menorquí: dos segles d’investigació arqueològica”, a càrrec de l’arqueòleg i director insular de Cultura i Patrimoni, Antoni Ferrer.
13 de febrer “El patrimoni talaiòtic menorquí: arqueologia i arquitectura”, a càrrec de l’arqueòloga, Elena Sintes.
20 de febrer “La literatura menorquina avui” del professor Joan F. López Casasnovas, i recital de poesia a càrrec de Pere Gomila i Francesc Florit Nin.
27 de febrer “Una economia pensada per a les persones: el cas menorquí”, a càrrec de l’economista Guillermo López Casasnovas.
Tots aquests actes tindran lloc a les 19 h a la seu d’Amics de la UNESCO a Barcelona, ​​carrer Mallorca 207. Seran gratuïts i oberts al públic.