CONCERT EN ES FORTÍ DE CALA LLONGA

CONCERT EN ES FORTÍ DE CALA LLONGA

Amb motiu de les festes de Santa María de la Mar de Cala d’Or, És Fortí es va omplir de veles i aromes. Una nit inoblidable gràcies a les magnífiques veus de María Planas, soprano, i de Pablo Lopez, baríton, els qui van ser acompanyats magistralment al piano per David Mohedano.
Gràcies a l’Ajuntament de Santanyí, la nostra fortalesa cobra vida i embelleix les nits d’estiu d’aquest municipi. (fotos Ajuntament de Santanyí)

Leave A Comment

Resumen de privacidad

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les galetes s'emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del web trobes més interessants i útils.

Tens tota la informació sobre privacitat, drets legals i galetes a la nostra pàgina de privacitat i galetes