Add Your Heading Text Here

El 2 d’abril, la directora del  Museu Etnogràfic Can Ros  d’Eivissa, Lina Sansano, va presentar, al costat de l’Hble. El regidor insular d’Educació, Cultura, Patrimoni, Esports i Joventut, David Ribes, i al director general de la Fundació Illes Balears, Dib Morad, la nova imatge de Can Ros.
Tres noves exposicions temporals, de gran valor didàctic, “Arquitectura tradicional d’Eivissa”, “Ametllers, figues i garrofes, fruits de subsistència” i “Armes a la pagesia, defensa de la terra”, com a valor afegit a l’exposició permanent, permetre al visitant contemplar i comprendre la vida, antigament, dels eivissencs.
Molta afluència d’assistents, el clima càlid, el tast de deliciosos productes de la terra, el concert acústic de Projecte Mut… tot va jugar a favor de l’èxit d’un acte d’allò més divertit!

Agraïm a Diario de Ibiza, TEF i IB3tv l’atenció prestada a l’esdeveniment.

http://www.diariodeibiza.es/cultura/2016/04/03/casa-vive-pasado/832954.html (editor: Laura Ferrer, fotògraf: V. Marí)