EXPOSICIÓ: MARIA VICH, PAISATGES I TREBALLS DE CAMP

La Fundació Illes Balears organitza l’exposició: Maria Vich, Paisatges i Feines des Camp, amb la col·laboració de la Fundació Barceló, amb l’objectiu de promocionar i donar a conèixer el patrimoni balear. Amb aquesta exposició es pretén difondre obres de la pintora mallorquina María Vic que, gràcies a la seva donació, formen part del fons artístic de la Fundació Barceló.

L’exposició, que romandrà oberta al públic del 29 de setembre al 21 d’octubre, recollirà una selecció de pintures sota el tema del paisatge i els treballs del camp mallorquí. La fundació presentarà 23 quadres que transmetran sensacions de la nostra Mallorca més íntima i íntima, allunyada del bullici de la ciutat i del turisme.

MV-16-DESPRES-DE-SEGAR-1991.jpg.pagespeed.ce.adj6BXtxPm