EXPOSICIÓ FUNDACIÓ GRUPOSIFÚ: 15VISIONS

La  Fundació Illes Balears  , fidel a la seva finalitat de posar a disposició dels seus immobles per a esdeveniments culturals, col·labora amb la Fundació Gruposifú en el muntatge de la seva propera exposició:

L’exposició 15VISIONS, impulsada per la fundació Grup Sifú, exposada a  Son Pax  , seu de la Fundació Illes Balears, retrata històries de superació personal; són gestos, mirades, somriures, cares…, visions que mostren casos d’èxit en la plena integració laboral de les persones amb discapacitat.

Els fotoperiodistes Quim Puig i Romualdo Gallofré van captar l’expressió dels protagonistes mentre desenvolupaven la seva obra; no es tracta de models o poses aquí. L’objectiu de VISIONS és demostrar que la normalitat laboral del col·lectiu de persones amb discapacitat és possible i conscienciar la societat perquè cada cop sigui més habitual.

Invitacion-Mallorca-v3-722x1024.jpg.pagespeed.ce.wt0CtwjadF