III FESTIVAL INTERNACIONAL DE MÚSICA – VILA DE SANTANYI – (ABRIL – SETEMBRE 2015)

Davant la massiva participació de públic a les actuacions corresponents a la II edició del Festival Internacional de Música de Santanyi, celebrada a Es Fortí de Cala d’Or, els organitzadors han sol·licitat novament la fundació de les seves instal·lacions per a tres dels concerts que formen part. de la tercera edició. Així, els dies 1 i 8 d’agost de 2015, Es Fortí tornarà a ser, un any més, l’escenari incomparable i idoni de concerts concebuts per al delit dels espectadors sota el títol “CONCERTS A LA POSTA DE SOL”.

L’acte de cloenda de l’edició 2015 del festival tindrà lloc el 12 de setembre en aquestes mateixes instal·lacions.

IMG_20150809_1000231.jpg.pagespeed.ce.4hWbyXszDs