IV EDICIÓ FESTIVAL INTERNACIONAL DE MÚSICA VILA DE SANTANYI

El dijous 5 de maig l’Ajuntament de Santanyi, juntament amb Miquel Estelrich, organitzador del Festival Internacional de Música Vila de Santanyi, inaugurarà la 4a edició de l’esmentat festival. Com és sabut, la  Fundació Illes Balears  col·labora cedint un espai propi per a alguns dels seus concerts:  ÉS FORTÍ a Cala D’Or,  un escenari de somni per a concerts de prestigi internacional.

El prestigiós reconeixement internacional dels artistes participants i la bellesa dels llocs on es faran els concerts, posen de manifest la importància d’un festival d’aquesta categoria per a Mallorca. El seu organitzador, Miquel Estelrich, assegura que aquesta edició superarà les expectatives dels amants de la música.

DSC_0362-768x511.jpg.pagespeed.ce.1S6AjtK9DL
20160224_115819-768x1024.jpg.pagespeed.ce.2HHVWRzi73