LA FUNDACIÓ CELEBRA EL SEU 30 ANIVERSARI

La Fundació acaba de celebrar el seu 30è aniversari amb un acte íntim però intens. Tant la presidenta, Francisca Barceló, com el director, Dib Morad, acompanyats pel conseller insular de Cultura de Menorca, Miquel Àngel María Ballester i la directora insular de Patrimoni de Mallorca, Kika Coll, van captar de seguida l’interès dels assistents amb intervencions centrades. sobre la riquesa del Patrimoni Balear i l’obligació de tots de preservar-lo. El valor de les seves paraules es va veure reforçat per les belles imatges del vídeo emès; imatges eloqüents dels immobles (tots els Béns d’Interès Cultural) que la Fundació Illes Balears va adquirir i rehabilitar i que actualment estan tots oberts al públic.

El còctel, que després es va servir, va oferir al Patronat la magnífica oportunitat de saludar patrocinadors, col·laboradors i amics fidels de la Fundació.

Agraïm a Canal4tv, IB3*tv i Última Hora Diari el seu interès en aquest esdeveniment i als Cellers Macià Batle per oferir-nos l’escenari ideal per a aquesta celebració.