NURARQ GESTIONA TORRALBA D’EN SALORD

Cristina Bravo i Irene Riudavets són dues arqueòlogues que formen l’empresa menorquina NURARQ, Menorca Arqueologia i Cultura; empresa que des del mes d’abril gestiona la localitat talaiòtica de Torralba d’en Salord, propietat de la Fundació Illes Balears.
Aquests dos professionals ofereixen els seus coneixements i experiència per promocionar la cultura talaiòtica a través d’un ampli ventall d’activitats, realitzades al mateix municipi i pensades per apropar el visitant al vast i espectacular patrimoni arqueològic de Menorca.
D’aquesta manera, una de les finalitats principals de Nurarq de promoció del patrimoni arqueològic i cultural de Menorca es fusiona amb els objectius de la Fundació Illes Balears de preservar i difondre el llegat històric-cultural balear. Per això, els agraïm la seva confiança i els desitgem, des d’aquí, molts èxits en la seva nova fase laboral.