PROJECTE “RECICLA LA TEVA BICICLETA”

PROJECTE “RECICLA LA TEVA BICICLETA”

EL 12 de maig començarem el projecte Recicla la teva bicicleta antiga organitzat pel Rotary Club Palma Almudena. Juntament amb membres del Rotary Club vam procedir al primer lliurament de bicicletes i patinets a Càritas Mallorca.

És una iniciativa solidària del Rotary Club Palma Almudaina per contribuir a la reinserció social i laboral de les persones que reben formació al taller Càritas Mallorca. Aquest projecte compta amb la col·laboració de la Fundació Illes Balears.

280697729_3261170874162878_7611974134695322395_n

Leave A Comment

Resumen de privacidad

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les galetes s'emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del web trobes més interessants i útils.

Tens tota la informació sobre privacitat, drets legals i galetes a la nostra pàgina de privacitat i galetes