TORRALBA DE FOSQUET

” Toralba de nit” va ser la cinquena excursió del programa “Som talaiotics? Viure a Menorca abans i ara”, vinculat a l’exposició “L’illa dels talaiots”; programa d’activitats organitzat pel Consell Insular de Menorca i el Museu de Menorca, amb l’objectiu de donar a conèixer, amb l’ajuda d’arqueòlegs i altres experts en la matèria, quines són les semblances i diferències en la forma de vida entre els menorquins del talaiòtic. època i contemporanis.
Per tal d’evitar la calor diürna, l’excursió a Torralba es va fer la nit del divendres 3 de juny, començant la caminada des de Sant Climent a les 19:15 h. La visita va ser comentada per l’arqueoastrònom Peter Hochsieder que va explicar les implicacions astronòmiques dels recintes de la “taula”.
Amb l’ajuda de llanternes, els visitants van poder finalitzar el recorregut pel poble cap a les 22:30 h.
La fundació agraeix al Consell de Menorca la inclusió de Torralba d’en Salord en el seu programa d’activitats.