UN GRUP INTERNACIONAL DE JOVES VISITA CAN ROS

El passat mes d’octubre, concretament del 19 al 25, va tenir lloc a Santa Eulària des Riu d’Eivissa un intercanvi de joves en el marc del programa europeu Erasmus+ Joventut en Acció, impulsat per l’ajuntament d’aquest municipi a través de l’Oci en Associació Juvenil Acció. Sota el títol HEALTH-THY-LIFE, un total de 24 joves d’entre 18 i 26 anys d’Alemanya, Polònia, Portugal i Espanya es van reunir per promoure estils de vida saludables.

Al llarg de la setmana que va tenir lloc l’activitat es van fomentar hàbits com l’esport, l’alimentació, la participació en activitats culturals i el contacte amb la natura.
Entre les activitats culturals, es va fer la visita al museu etnogràfic de Can Ros, propietat de la Fundació Illes Balears, del qual adjuntem diverses fotografies.
El grup, que ha estat acompanyat en tot moment pels dos tècnics de joventut de l’ajuntament de Santa Eulària, Rus Ortiz i Angie Debelius, han pogut gaudir d’una setmana plena d’activitats encaminades a practicar estratègies que els permetin promoure un estil de vida saludable i positiu. buscant el benestar físic, emocional i social.