• Carretera de Sóller, km 4,nº11
  • +00 34 971-760-646
  • fib@fundacioillesbalears.org
In Noticies

UN GRUP INTERNACIONAL DE JOVES VISITA CAN ROS

El passat mes d’octubre, concretament del 19 al 25, va tenir lloc a Santa Eulària des Riu d’Eivissa un intercanvi de joves en el marc del programa europeu Erasmus+ Joventut en Acció, promogut per l’ajuntament d’aquest municipi a través de l’associació juvenil Oci en Acció. Sota el títol HEALTH- THY- LIFE, es van reunir un total de 24 joves d’entre 18 i 26 anys procedents d’Alemanya, Polònia, Portugal i Espanya, amb la finalitat de promoure estils de vida saludable.

Durant tota la setmana que va ocupar l’activitat es van fomentar hàbits com l’esport, la nutrició, la participació en activitats culturals i el contacte amb la naturalesa.
Dins de les activitats culturals va tenir lloc la visita al museu etnogràfic Can Ros, propietat de la Fundació Illes Balears, del pas de la qual adjuntem diverses fotografies.
El grup, que a tot moment va estar acompanyat per les dues tècniques de joventut de l’ajuntament de Santa Eulària, Rus Ortiz i Angie Debelius, van poder gaudir d’una setmana plena d’activitats encaminades a la pràctica d’estratègies que els permetin potenciar un estil de vida saludable i positiu buscant en benestar físic, emocional i social.

PA231112

PA231117

PA231119

PA231122

PA231120