VEÏNS DE SON SARDINA VISITEN SON PAX

Amb motiu de les festes del barri de Son Sardina, la Fundació Illes Balears va celebrar, els dies 8 i 10 de setembre, unes jornades de portes obertes a Son Pax, per donar a conèixer una de les “possessions” mallorquines més antigues i millor conservades prop de Palma i la seu actual de la Fundació. La presidenta de la fundació, Francisca Barceló, i el director general, Dib Morad, van rebre, per aquesta ocasió, la junta directiva de l’Associació de Veïns de Son Sardina i cadascun dels veïns que s’han volgut apropar. Junts , van fer una visita guiada comentada per un dels nostres historiadors i escriptors més prestigiosos, Gaspar Valero i Martí. Un esdeveniment considerat, tant per l’Associació de Veïns Són Sardina com per la Fundació Illes Balears, un gran èxit i una experiència per repetir !