Add Your Heading Text Here

Irene Riudavets i Cristina Bravo, de Nurarq, l’empresa que gestiona el municipi de Torralba d’en Salord, van convocar una roda de premsa el 18 de gener al mateix lloc. També hi han participat el regidor insular de Cultura i Patrimoni, Miquel Àngel Maria Ballester, i el director de la Fundació Illes Balears, Dib Morad.

El motiu va ser informar de la posada en marxa d’un nou projecte de recerca arqueològica científica a la població talaiòtica de Torralba i explicar els resultats de la primera campanya d’excavació realitzada al novembre.

Es va enderrocar una ‘paret seca’ que impedia veure la disposició real del conjunt arquitectònic. Sota la terra remoguda va aparèixer un camí asfaltat que portava a la “Taula”, una foguera amb les seves cendres barrejades a la terra, dues sitges i restes de ceràmica i animals morts.

Nurarq va anunciar que les excavacions continuaran durant el 2019 amb la col·laboració del Consell Insular de Menorca i la Fundació Illes Balears, titular del jaciment.