INAUGURACIÓ EXPOSICIÓ 15 VISIONS – SON PAX – 24 FEBRER / 15 MARÇ

El dimecres 24 de febrer, a la nit, la  Fundació Illes Balears  va col·laborar amb la Fundació Grup Sifu perquè la presentació de l’exposició 15 VISIONS, exposada a  SON PAX , tingués l’èxit que es mereixia. En un entorn bucòlic i màgic, com el Són Pax, amb una nombrosa i desbordada assistència, va tenir lloc l’acte d’inauguració a càrrec de la gerent del Grup Sifu, Marga San José, acompanyada de la presidenta de la Fundació Illes Balears, Francisca Barceló. La presentació va comptar amb la presència de la directora de Treball de Govern, Isabel Castro, el vicepresident de l’Institut d’Afers Socials, Javier de Juan, el director de Promoció Turística, Eduardo Gamero i un centenar d’amics que van tenir el plaer d’apropar-se a donar suport. l’objectiu de l’exposició que era: demostrar que la normalitat laboral del col·lectiu de persones amb discapacitat és possible i conscienciar la societat perquè cada cop sigui més habitual.

15 VISIONS retrata històries de millora personal; són gestos, mirades, somriures, cares…, visions que mostren casos d’èxit en la plena integració laboral de les persones amb discapacitat.